Campania Nationala pentru Siguranta Rutiera si Mentenanta Autovehiculelor in traficul din Romania

Campania Nationala pentru Siguranta Rutiera si Mentenanta Autovehiculelor in traficul din Romania

iunie – octombrie 2011 | Romania

In perioada iunie – octombrie 2011, ARSSM a organizat o campanie pentru siguranta traficului rutier in Romania, in cadrul careia au avut loc mai multe workshopuri in: Bucuresti, Craiova, Suceava, Sibiu, Timisoara si Constanta.

Obiectivele acestei campanii au fost reducerea numarului de victime ale accidentelor rutiere prin:

  • sensibilizarea participantilor la trafic privind importanta intretinerii corespunzătoare a vehiculelor si conducerea preventivă, ca factori principali în prevenirea incidentelor si accidentelor in traffic;
  • constientizarea angajatorilor, prin relevarea costurilor totale si reale generate de accidentele de traffic
  • eficientizarea interventiilor rapide postaccident, acordarea eficientă a primului ajutor si dezvoltarea colaborării institutionale între organizatiile guvernamentale si părtile interesate.

Grupurile tinta au fost: companiile private cu flote mari de vânzări si/sau distributie, firmele de curierat, companii private de transport rutier de marfa si/sau transport, companii de transport public local si/sau interurban, asociatii profesionale in transporturi rutiere, companii de asigurari, companii media specializate in domeniul transporturilor, scoli de soferi, companii de taxi si universitati tehnice cu profil transporturi sau conexe.

Aceasta campanie a beneficiat de implicarea si sustinerea: consiliului interministerial pentru siguranta rutiera, ministerul muncii, inspectoratul general al politiei romane – directia rutiera si inspectoratul general pentru situatii de urgenta.

Deasemenea, Campania a beneficiat de suportul  campionului Titi Aur, care a fost invitat special al workshopului din Constanta (pentru mai multe detalii click aici).

Mai jos va prezentam o galerie foto, va avertizam ca urmeaza imagini deosebit de violente:

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn